Jumaat, 1 Februari 2013

hari lahir ibuku

pada post ini saya akan membahasakan diri ini sebagai saya.hu3,mengikut kesesuaian .hari ini ialah salah satu hari yang bersejarah bagi saya ,hari ini ialah hari kelahiran ibu saya yang tercintai,maziah binti zakaria.hanya ucapan yang dapat anakmu hadiahkan dek masa dan tempat yang memisahkan.tapi diri ini pasti,hati kita tidak pernah berpisah,hati ini sentiasa bertautan antara satu sama lain. walaupun jauh dimata tapi hati kita sentiasa dekat.beliau telah dilahirkan pada 01feb 1970.kelahirannya amat bermakna bg saya.tanpa beliau,tiadalah saya.selamat hari lahir diucapkan kepada permaisuri hati saya,semoga kehidupan ibu sentiasa diredai,dan dirahmati oleh allah.semoga terus bahagia dan tenang bersama family tersayang hingga akhir hayat.sayang ibu selamanya.


selamat hari lahir buat ibuku yang tercinta

Tiada ulasan:

Catat Ulasan